Merhabalar, 38+5 hamileyim. Normal doğum bekliyorum. 8 aydır özel hastanede bir doktora gidiyordum. Doğumumunda aynı doktorda yapıcaktım. Fakat dün muayineye gittiğimde hastanenin iflas ettiğini, doktorumunda istifa ediceğini öğrendim. Son haftamdayım. Doktorum acil sancın olduğunda iletişime geçelim ben ayarlamaya çalışcam dedi. Ama ne ameliyathane uygun bu duruma nede hastanede hemşire ebe var. Sağlık çalışanlarının çoğu istifa etmiş. Devlet hastanesinde de hiç kaydım yok. Size danışmak istediğim konu şu, hafta içi acil sancım olduğunda direk üniversite hastanesine gitsem ya da devlet hastanesine gitsem kabul ederler mi? Çok madurum. Başına böyle bişey gelen var mı?