Taze1anne sleepy için çevremden hiç olumlu şeyler duymadım özellikle ilk aylarda, çok fazla sızdırdığını söylediler pişik yapanıda duydum ama o bebekten bebeğe değişir. Sızdırmasını istemiyorum kıyafetleri her yer batmasın istiyorum diye prima aldım en azından yenidoğan kısmını özellikle ilk 6 ayı primayla geçirip sonra değiştirebilirim🙏🏼