melekce Merhaba hanımlar hamilelik sürecinde kabızlık yasayaniniz var mı. Ben çok çekiyorum bu konudan. Doğal yollarla çözebilir miyim aceba ?
lina1233 melekce bende yeni başladı 20 haftalığım. Kuru kayısı tüketiyorum aç karnına. Patates ve muz az tüketmeye çalışıyorum
Betulbayar32_ melekce 8 aylık hamileyim hiç olmadım çok şükür hep ayakta olduğum için sindirim sistemim çalışıyor yürümeyi ve hareket bol bol etmenizi tavsiye ederim
SerraveAnnesii Hergün olmasa da arada bende aynı sorunu yaşıyorum sabahları aç karna bir tatlı kaşığı zeytinyağı içiyorum ve gün içinde bir kaç kuru kayısı yiyorum suyu da bol içmeye çalışıyorum faydası oluyor ☺️
Elaiht Doktor bana bir sıvı ilaç verdi ben onu kullanmıştım, ilk aylarımda o da bir şey yiyemediğim sürekli çubuk kraker yediğim için, ama senin öyle bir problemin yoksa hurma ve yoğurda katılan yulaf bağırsak çalıştırıyor, bir de su iç