Melek3 1 hafta önce doğum yapmış biri olarak yardımcı olmak isterim 😀
Depend ben almamıştım hasta pedi almıştım ama bin pişman oldum 2 gün hastanede yattım çamaşır giymeme izin vermediler depend varsa giyebilirsin dediler o yüzden depend alın derim.
Bebek için battaniye çok almışsınız gibi geldi bana müslin örtü çok lazım oluyor. Bebek için de bolca mendil ve eldiven alın derim.
Bebek bezinide az almışsınız sık sık değiştirmek gerekiyor. Yastık kılıfı alın mutlaka bebeği emzirirken destek alacağınız yastığın üzerine koyarsınız lazım oluyor.