Merhaba annelerim merak ettiğim bir konu var henüz 22. Haftamdayım doğum şeklini planlamak için çok erken. Ama genelde burda veya takip ettiğim kadım doğum doktoraların sezeryan doğum hikayelerini okuyorum veya paylaşımlarını görüyorum. Benim ilk tercihim normal doğum İnşallah herşey yolunda sağlıkla giderse. Çok sık sezeryan görmemin ve duymamızın nedeni ( riskli veya zorunlu hariç ) annelerimizin kendi tercihimi ??