Sevdaelmc Arkadaşlar dünde yazmıştım idrarda protein +pozitif çıkmıştı doktoruma ulaşamıyorum ilçede oturuyorum ben haftaiçini beklemek zorundayım şuan sizce acile gitmem gerekir mi
KdryFth Sevdaelmc Beni pozitif ++ile sağlık ocağı yönlendirdi.Tansiyonunu ölç sürekli.Bunda en onemli bulgu tansiyon yuksekliği.Eğer yükseklirse acile muhakkak başvur.Ben 9 gun yattım bu protein kacağından dolayı.