DidemDzltaDinel Nedenini pek anlamasam da karnımda hıçkırığını çok sık hissediyorum, günde en az 2 kez bu sıçramalar oluyor karnımda, hıçkırık degil de başka bir şey olabilir mi sizce var mı bu durumda olan?
Minnosunannesi DidemDzltaDinel ritim halindeyse ve yaklaşık 5 ile 20 dk arası sürüyorsa genellikle yemek yedikten sonra oluyorsa hıçkırıktır. Sık tekrarlıyorsada bebeğin obur olacak derler
Betllll DidemDzltaDinel günde 2 , 3 , bazen 4 bulabiliyo bi sorun olcağını hiç sanmıyorum hıçkırık cigerlerini geliştiriyo diye biliyorum
Oglununannesi DidemDzltaDinel ben en az 3-4 kere hissediyorum bazen uyanıyorum hıçkırıyo normal o hıçkırık:)
Anneyim Minnosunannesi benimde cok tekrarlıyor yemekten sonra yada herhangi bi bi arada gün içeri sinde asırı hissediyorum valla cok güzel inşallah emer de bol bol rahat ederiz
DidemDzltaDinel Minnosunannesi 😂 aman yeter ki obur olsun kuzucuk, ay çocuk nefes mi alamıyor acaba falan diye saçma seyler düşündüğüm oluyor 😂
SukranErhan Çok ilginç😮38 haftalık hamileyim ilk kez böyle birşey duydum.Ani refleksle sıçrama mı nasıl birşey?
DidemDzltaDinel SukranErhan Yok böyle kalbi atıyormuş gibi pıt pıt düzenli ritmik şekilde hiç olmadı mi sizde cidden 😳
Mihribank Firdevssaim merhaba sizinde bebeğiniz 29 haftalıkken 35 cmmiş son kontrolde kaç olmuştu boyu. Biz şuan 29+3üz kilosu 1562 boyu 35 cm. Boyu kısa sanki bugünden beri onu düşünüyorum 🙈
DidemDzltaDinel Anneyim insallaaahhh yeter ki öyle olsun hiç sorun degil korkuyorum bazen nefes mi alamıyor acaba falan diye ☺️
Kizannedi Bende de oluyor ama o sizin dediğinizle aynı mı onu bilmiyorum benim de karnım bazen titriyor ya günde 2 kere felan oluyor acaba bu neyin nesi ☺️
zehra33 Kaçıncı haftalardasınız acaba? Ben hissetmedim daha hıçkırık gbi birşeyler sadece hareketini hissediyorum
Mseyyide Bende genelde sabahları oluyor kahvaltı yapıp gelip tekrar yatıyorum tık tık tık en az 5 dk sürüyor 🤣🤣 bende diyordum ne oluyor ritmik bi de
DidemDzltaDinel Mseyyide Heh aynen bende de benimkinin zamanı YOk ama arada bir kafasına göre yapıyor 😂
DidemDzltaDinel Betllll Sordum canım ne olumlu ne olumsuz bir şey söylemedi desem yeridir, olabilir dedi sadece o yüzden buradan sorayım dedim
Eisrdn Bende de çok oluyor bu ritmik kalp atışı şeklinde hareketler. Birkaç yerde okuduğumda hıçkırık olduğunu duymuştum. İnşallah öyledir