Blueedreamssx Kızlar 32 haftalığım ne zaman kızartmalı patlıcan yesem tansiyonum düştüğünü hissediyorum sizler de benim gibi oluyor musunuz? Normalde de gebelilten dolayı düşüyor ama ne zaman patlıcan yesem kötü oluyorum
H_myra1 Blueedreamssx kızartma degilde her yemek yedikten sonra nefesim daralıyor halsizleşiyorum hemen uzanmak istiyorum kahvaltı yada akşam yemegi fark etmiyor benim kan şekerim çok düşükmüş ondanmı oluyor acaba diyorum bende
Zeyyyn Blueedreamssx hamilelikte kolestrol yükseliyor bu sorun olmaz da yağlı şeyler ağır şeyler yememeye dikkat edin tansynunuz normalse bir ölçün yarm limon suyu için ona göre iyi geliyor
Blueedreamssx H_myra1 Bende ne zaman patlıcanlı kızartma yesem kötüleşiyorum yemeyeceğim yemeyeceğim diyorum elimde olmuyor