Maalesef dusecekse düşüyor. Öbür türlü dikkat etmeniz lazım. Kanınız kesilene kadar suyunuzu bile biri getirsin size. Kişiden kişiye değişiyor sanki ilk hamileliğimde 3 ay kadar kanamam oldu. İkincisinde bir ay. Sonra 20 kusur haftalikken parça atarak kanamam oldu. Gene de iyiyiz. Olmayacaksa olmuyor dert etmeyin dolanmayin