DidemDzltaDinel 37. Haftadayım Salı günü çatı muayenesi yapacak doktorum, okuduklarimdan bazıları, çatıdan sonra suyum geldi, kanamam oldu, ağrılarım başladı gibi şeyler yazmışlardı. Korkuyorum 😪
NaimeYilmaz DidemDzltaDinel Yoo benım olmadı. Catı muaynemden Tam 8 gun sonra 39. Haftamda dogum yaptım sızınde haftalarınız artk gelıcek olsada endıse etmeyn cok korkuyorsanız 38.hftaya gırmeden gelıcek dıye , 38de yap catı muaynesı dıe soleyn 🤷♀️
Asrinbaby DidemDzltaDinel canim tetiklese ben doğururdum 😢 hala tık yok 40 olcaz gelen yok korkuyorsa asla korkma ben ilk defa hayatimda o çatala çıktım nasil korkuyordum utanıyordum 10 saniyede bitince bu muymuş dedim ya 🤣
NaimeYilmaz DidemDzltaDinel çatı muaynesının kendısınden korkuyorsanız catı muaynesı postumu okuyabılırsınız 🙏 Hayırlı dogumlar 🌸
DidemDzltaDinel Asrinbaby Alabileceğim en güzel cevabı aldım çok teşekkür ederim kuzum ☺️☺️ Ha geldi ha gelecek senin yavru azıcık kaldı sağlıkla insallahhhhh 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻