Kızlar merhaba pkosluyum klomen yumurtalarım reaksiyon verdi ve çok fazla büyüdüler ve çok sayıda yumurta elde ettik bu sebeple gebelik elde edemedik ve tüp bebek yapmaya karar verdik bizim gibi bu durumu yaşayan var mıdır Fulya bahçeci tüp bebek merkezine giden var mıdır aramızda????