Merhabalar bız Tolunay ısmını ozel sebeblerden dolayı kesın kuracagız. Bende Egeyı istiyorum. Gorumcemın de yıllardır bebesi olmuyor onuda kırmak ıstemıyoruz onun ıcın 3.ısım olarak Deniz i koyalım dedık göbek ısmı olrak. Bır yandan da dusuncem ılerde cocuk ıcın zor olur dıyorum sızce hangı ısmı kımlıge yazdıralım? Bende baska bır bebıs dusunmuyorum bu 2.bebısım olacak Rabbım olmayana nasıp etsın ısım konusunda ıcımde ukte kalsın da ıstemıyorum napcm bılmıyorum 🤷♀️