MnevverTosun kuzenim dikişlerini söylemeyi unutmuş doğumdan 14 gün sonra aklına gelmiş akıllının te o zaman aldırdı ama eve gelmişti diğer arkadaşımın dikişlerini aldılar sancı vurunca ama doğuramadı sezeryana aldılar iki dikişi gerideymiymiş neymiş tam bilmiyorum açıkcası biri zaten doğurmadı ama dikiş alınca yolluyolar canım öyle olmalı Diğer arkadaşım normal yaptı ilkini ama şuan bunu kendisi sezeryan istiyor kuzenim ikizlere hamileydi mecbur sezwryan oldu canm😕 diğeride normal yapmak istedi ama iki dikişini alamamışlarmı ne olmadı bi şekilde tam olarak bilmiyorm zaten o kan sulandırıcı falanda kullanıyordu hepsi üst üste gelince sezeryan oldu ama normal doğum oluyor yani 37 haftada gidiyosun dikişleri alıyolar öyle demişti yanlış hatırlamıyorsam