Canankp Nasıl tarif edeyim bilmiyorum hani gaz sancısı olur karnımız çok kötü kasılır ağrır ya suan kasıklarım ve vajinamda o tarz bi ağrı hissediyorum bu sancı mı? 4-5 dk da bi artıyo sonra bitiyo gibi
ezos Canankp dakika tut arası ne kadar ve ne kadar sürüyor duşa gir uzan ya da yürü geciyir mu şiddetleniyor mu doğum sancısını anlamaman mümkün değil
Betl Canankp Olabilir doğum sancısına benziyor ama dk tut ağrı girdiginde dk tut kaç dk bir geliyor bakalım benimde 34+5 olduk gaz sancısı cisim var gibi WC gidip gelip duruyorum karnım taş gibi oluyor inşallah yalancı sancidir
Hilal-95 Canankp derin derin nefes alınki bebeğinize oksijen gitsin sitres olmasın duş alın takıp edn sancınızı hayırlısıyla kavusun inşallah 🙏🏻
Akturk93- Canankp bence takipte kalın haftanız gelmiş her an doğum olabilir siz düzenli nefes alın verin dakika tutmaya devam
muges44 Canankp Yaaaa doğum sancısıymış demek🤭Bende bunu yazabilmeyi çok istedim şuan 4 5 dk da bir geliyo diyip sonra doğurdum demek😂 Gözün aydın💜
gozdekrks Canankp agri kesici içtiğinde geçmiyorsa ve hareket edip pozisyon değiştirince degismiyorsa sancidir