Sedamm Ikılı taramam 1:487 rısklı çıktı . Perinatoloji gördü herseyi normal dedı . Istersen amnıyosentez ya da nıpty yapabılırsın dedı? Yapmayı düşünmüyorum …ense kalınlıgı 1.52 mm nazal kemık gorundu.. benım durumumda olan varmı