Rabiaaaa ben ilk 3 gün emzirdim bebeğimi felaket ağrım oldu ağlayarak emzirdim sonra bir arkadaşım tavsiye etti aldım kullandım birşey sürmedim anne sütü kalkanda birikiyor biriken sütü biberona koyup içiriyorum yada derindonduruca stok yapıyorum gögsümün ucundaki yara 5.6 günde geçti tek kötü yanı süt sızıyor günde 3 defa sütyen değiştiriyorum gögüs pedi kullandığım zaman gögsüm taş gibi oluyor ağrım oluyor mecbur kullanıyorum kalkanlarımı 🙂
Krem falan kullanmadım sadece kalkanla iyileşti meme ucu hiçbiryere değmediği ve hava aldığı için yara olmuyor 😉