elfmoom kuzum resmini atayım hemen 💋 tamamen topladığın zaman şu şekilde bir çanta haline getirebiliyorsun eşim nöbet usulü çalışıyor ben de aynı şekilde o yüzden annemlere getirmem gerekebilecek yaklaşık 10 kg bir ağırlığı var yani elime alayım şöyle bir çıkıp gezelim olmaz tabi ama arabaya vs. Rahatlıklıkla kendin indirip çıkarırsın💋 odadan odaya geçerken de şöyle yatağı komple toplamana gerek yok her bir kenarın kendi mandalı var mandala basıp o kenarı kapatabiliyorsun böylece kapılardan geçerken yatağı komple toplamana gerek yok mandalını basıp biraz küçültüp rahat geçersin hemen çekince de açılıyor kilitleniyor zaten, altında taşımak için tekerleri var sabitleyebiliyorsun ya da ekstra sallanma bacakları var onları da ters çevirip taktığında sallanma da sallanıyor, 2 katlı olduğu için ben ekstra anne yanı almadım zaten bebek yüksekte oluyor hareketlenmeye başlayınca da alt katını kullanmaya başlayacağım zaten yatağım baza olduğu için yüksek hemen hemen bebekle aynı seviyede olmuş oluyoruz, kenarları da kapalı olmaması benim için artı böyle hava alacak bir kumaşı var ben sağlıkçı olduğum için olur da döner yüzü kenara gelir ani nefes durması Yaşar vs. Fazla tedirgindim o yüzden o da beni memnun etti, yani daha yüksek fiyatlı yok alt değiştirme yeri yok dönence oyuncaklı vs. Felan çok seçenek var ama bence bu muadillerine göre hem uygun hem de gayet sağlam 3-4 yaşına kadar kullanabileceğimizi düşündüğüm bir ürün 🌸💋

