Selam kızlarr, perşembe günü adetime 4 gün vardi erken gebelik testi yaptigimda 5 dakika bile olmadan hafif çift çizgi çıktı aynı gün kan vermeye gittiğimde beta hcg 1.20 çıkmıştı, bugün tekrar ucuz testlerden yaptim resimdeki gibi çıktı ve adetime bir gün kaldı acabaaa hamile miyim bendeeee yardımınızı rica ederiiim 😇😇🥰🥰🥰😍😍