Kızlar herkese iyi haftasonları. Umarım herkesin keyfi ve sağlığı yerindedir. Benim size bir sorum var. Biz eşimle viyanada yaşıyoruz ve 1 oda 1 salon evimizden sırf bebek geliyor diye tasinmak istemiyoruz. Cok huzurlu ve çok sevdiğimiz, çok emeklerle ve sevgiyle dizdigimiz bir evimiz var. Kendi yatak odamiza kizimizin yatağını koyacağız ama okadar cok farklı öneriler geliyor ki kafamız aşırı karışık. 70×140 ikeadan bir karyola bulduk 3 aşamalı olan çok şık bir karyola gercekten. Nerden baksak onu 3 4 yaşına kadar kullanır. Ama birde anne yani olan park yatak tercih edin diyenler var. Cok kararsiz kaldım gercekten. Kimisi anne yanı iyi ama anneye kolaylık olduğu için memede uyutmaya alisan çok diyen var, bırak amann memede uyusun ne olacak sanki diyen var. Gerçekten karar veremiyorum. Ya da 2 sinide alacağım 😂