inciirem Kızlar 19 haftalık hamileyim ve 1 2 haftadır sürekli kafamda saçma sapan düşünceler oluşuyor birden ağlayasım geliyor psikolojim resmen bozuldu. Bu durumu yaşayan var mı aranızda
Dilaraa1 inciirem 18+1 sürekli mutsuzluk aglama isteği karamsarlık hersey var 🙄 hep kötü şeyler geliyor aklıma
Deryaiso inciirem bende o haftada neden annem yanımda değil eşim neden hep çalışıyor diye oturup ağlıyordum sosyal medyada saçma sapan videolara bile hüzünleniyordum 🤣
Mimik Gebeliktecoluyor oyle ya… En aglanmayacak seylere agliyorsun… Ya da abarti sinirleniyorsun cabuk kiriliyorsun vs…. Heraeyi zirvelerde yasiyoruz😏
Ozlem2904 Hic unutmuyorum 10 ve 19.haftalarda bendede oldu hic sebebsiz aglayasim geldi sebebsiz oldugunun farkinda oldugumdan kendimi durdurmaya calistikca daha kotu oldu aglama krizlerim. O yuzden aglayin gtsin ben tum gun agladim gecti sonra
inciirem Ozlem2904 2 gündür bende öyle yapıyorum ama sonra bebeği durduk yere sıkıntıya soktuğum için daha da üzülüyorum çok acayip bir duygu
inciirem Mefat gerçekten gebeliğim güzel geçiyor bir sıkıntı yok çok şükür ama kendi kendime zehir ediyorum resmen 😞
Ozlem2904 inciirem bence bebek strese girmiyodur cunku hormonal yasadigimiz sey direnip aglamamaya calismak dahada uzatiyo krizi
Kafam inciirem ben akşam resmen aglamak için ağladım eşimde işten gelmişti sacma sapan bişeye agladım saatlerce agladım eşim nedeni ne niye aglıyon bişey yaptıysam özür dilerim dedikçe daha cok ağladım şuan çok üzülüyorum adamın sucu neydi de üzdüm diye 😞