Sbdbdbsh Kızlar afedersiniz iç çamaşırima sanki kahverengi sarı karışık lekeler değiyor kahvernegi akıntı geçen haftada geldi doktoruma gittim sancım da vardı alın dedim almadı Kuveze girer dedi ama kilosu gelişimi de iyiydi siz ne düşünüyorsunuz
Selingg Sbdbdbsh valla bende sezeryan düşünüyorum 39 u görmem sezeryanda dedi bide 38 içinde alırım dedi.neden suyun gelmeden almam dediki doktorun bebeğinin kilosu falan nasıl?
Rmeysa5959 Sbdbdbsh Canm normalde 38 de sezeryan alyorlar benj 38+5 de alacaklar mesela 3 kilo anca bebem neden sana küveze girrer dedi anlamadm
Sbdbdbsh Bttll Bilmiyorum ki canım doktorum suyun gelmiyene kadar seni sezeryana alamam dedi benim doktorum her zaman geç alma taraftarı
Sbdbdbsh Bttll canım ben ilk günden özele gittim devlette sıra bulamam bakalım akşama kadar beklkyecm teşekkür ederim cevap için ❤️😘😘
Sbdbdbsh Selingg valla canım 37 haftaliktim gittim 3.100gr di kilosu alırsam Kuveze girer dedi solunumda belki kanlı nişan gelirse veya su gelirse alırım dedi bende ne yapacağımı şaşırdım
Selingg Sbdbdbsh Valla bende korkuyorum bazen erken alınsında istemiyorum yani doktorda güveniyorum bilemedim hangi şehirde din bu arada canım