iremcannn1907 busra_2332 hep oğluma koyacağım isim derdim, cinsiyeti öğrendik erkek, Kayra demeye başladık. 8. Ayımdayım hala değişmedi Kayra koyacağız. Eşim bide başına kendi isteğiyle Mete’yi ekledi. Anlamı falan çok güzel, için ısındıysa koy derim ❤️☺️
busra_2332 iremcannn1907 bende oğluma koyacağım inşallah, eşimde hamza istiyor biraz uyumsuz olacak ama hamza kayra olacak sanırım 🥰