Ya bu hafta uyku sorunum başladı yani uyuyamıyorum gram uykum yok eşim yanımda bebekler gibi uyurken bende yatakda dön allah dön saatleri sayıyorum bugün 5 bucuğu gördüm bir haftadır böyle ki birde bugece baş ağrısı tuttu allahım eziyet gibiydi ben kafamı yastığa koyar koymaz yatabilen biriydim oysaki bu durumda olan var mı kzılar hamilelikdenmidir buda bulantı hapı içiyorum prilam o yapıyor olablr mi ya da