Kızlar ben 37 de şiddetli kasık ağrısı ile doktora gittm beni muane ettiler açıklık muanwsi yumuşama olmadığını söylemişlerdi sonrasında eve geldim 2 kere kanlı akntim geldi muane sonrası olabiliceni demişlerdi 3 gün boyunca kahverengi aktnim sürdü doktora gittm normal dedi bı Sknti görmüyorum dedi doğum yaklaştığı için olur dedi dün yine kontrole gittm yumuşama olmuş dedi 3 cm açıklığın var dedi istersen suni ile baslatabilirim dedi özel doktoru maddiyatdan dolayı hem devlete gidiyorm özele onun için gidemedim hatta muane ederken dokununca kasılma hissettim ebe de sen kolay doğurursn suni ile destek alırsan dedi ama sana bir oneri eşinle ilişkiye girebilirsn ağrı hissetmessen dedi spermn. İçindeki bir hormon suni sancı icine bulunuyormuş ondan mis bende esime anlattım dün gece birlikde olduk ağrım sızım olmadı ama sabah kalkdigmda lavaboya gdip silince peceteye kanlı bir akntimn olduğunu fark ettm açaba nisanmi daha önceden de kanlı aknti ikidefa gelince bilemedim birde adet ağrısı oliyoe ,2 gündür bacaklarım da falan böyle hissediyorum yani Nisan gelince hemen doğum olmiuor tabi ama size sorayım dedim birde dün 20 hurma yedim yatmadan 🤭🤣 artık doğurmak istiyorm hatta önceki çatı muanwsinde ağrım çok oliyordu rahim ileride dedi sertmis ama dün hiç ağrı olmadı hisettmedim bilene