gzm_zfr Benimde ağustos ayından beri idrar yolunda enfeksiyonum vardı kaşıntı yanma falan yok ama sadece sarı akıntım çok geliyordu en son 39 haftalıkken falan alttan muayenede doktorum mantarın ve enfeksiyonun var dedi ama böyle bir durumla alakalı konuşmadık pazartesi doğum yaptım dün bebeğin kontrolü vardı belli yani sarılığı fazlaydı neyse doktor 1-2 gün yatış dedi , yoğun bakıma çıkardılar doktor bana sordu kan falan aldık sizin enfeksiyonunuz var mıydı falan dedi evet dedim 2-3 saat sonra aradı büyük ihtimalle sizin enfeksiyonunuzdan dolayı bebeğin kanında enfeksiyon çıktı 1-2 hafta yatırıcaz antibiyotik tedavisi uygulayacağız sarılığı bu yüzden artıyor dedi şimdi yoğun bakımda göremiyorum varya içim parçalanıyor iyi olacağını biliyorum ama elden birşey gelmiyor sende üzülme lütfen böyle bir durum olsa dahi birşey olmaz korkma