kemalim01 çok geçmiş olsun başınız sağolsun. Bu kafaya takmama işinin çok zor olduğunu biliyorum ancak benim kendi yöntemim şu oldu, kabullendim olmazsa da Allahtan dedim ve bunu kabullendim, günlük yürüyüşlere çıktım ama yaşadıklarımı ya da yaşayacaklarımı düşünmemek için hep müzik dinledim yürürken, evde her bulduğum fırsatta yabancı komedi -sitcom izledim, elimde iş varken de türkçe komedi açıp izleyemesem de dinledim. Beyin sahte de olsa güldüğünüz zaman vücudu mutlu olduğuna inandırıyor ve böylelikle bu baskı üzerinizden kalkıyor bu da hamile kalmaya yardımcı oluyor ve inanın işe yarıyor. Allah gönlünüze göre versin inşallah 🙏🏼