annesi_ Bana da doktorum duphalac vermisdi ama kullanmadim, siz söylediyiniz gibi sanki fayda vermiyor. Ben aksamlar bir yemek kasigi zeytin yagi içirem, uyumadan önce. Limonla içirem, bulanti yapmasin deye. Bana iyi gelir. Bir de ki bence kabizlik doktorun verdiyi takviye vitaminden oluyor. Vitamini kesince kabizlik duzene giriyor. Bende de hemoroid oldu((( krem filan bir sey kullaniyorsunuz ya nasil?