Geçen ay kimyasal gebelik geçirdim. Adet olmadan test yaptım pozitif çıktı ama bebek Rahime tutunamamış 3 gün geçtikten sonra adet oldum🥺
Bu ay günüm geçmeden test yapmak istemiyorum. Bütün hamilelik belirtisi var . Şuan adetime 3 gün var kahverengi akıntı geldi. Sizce yerleşme kanaması mı..? Başına gelen oldu mu lütfen yazabilir misiniz🥺 Korkuyorum