dilek6 Rabia4650 canım daha 3 gün önce lwc girdim hamileyim atlet alayım bide pantolon için hem hamilelik için ve hemde emzirme atleti olarak bi tane aldım denedim aşırıı güzel ve uzun ömürlü aşırı kaliteli tavsiye ederim fiyat 54 civarıydı ama alınmaya değer bi daha uğrayıp bi tane daha alsam yeter bana
Birtanemm Rabia4650 ben sütyenisi aldım çok rahat ve kullanışlı duruyor 😂emzirmeden denedim bizzat 😁😁böyle bir rahatlık yok 😅
NESLIHAN_ Rabia4650 e bebekten sutyen aldım ama aletini almadım. Doğum yapmadan kullanmaya başladım rahatıma düşkün bir insanım sıkan ve beni rahatsız eden şeyleri sevmem bu yüzden e bebek sutyenini beğendim çok rahat 1 tane alıp deneyebilirsin 🥰
YuvarlanamayanPandaa Birtanemm ayy sütyenli atlatı bende hamileyken aldım mükemmel bir rahatlık yahu teşekkürler lcw diyorum 😂😂😂
EsengulC Rabia4650 doğumunuz kışa geliyosa hem atlet hem sütyen gerçi yaz da olsa lohusa döneminde üşüyor insan ikisi de iyi oluyor
Nazoo_00 Imerin sutyeni guzel ben ondan aldim kapli, emzirme atletini nbb den aldım onlar da guzel, imerin atletlerini de begeniyolar