Merhaba arkadaşlar 1.5 aydır burun tıkanıyor açılıyor ve çok yoruldum geçmedi geçmiyor:(( alerjik varmış bu yıl mart ayında da hapşırmam çoktu ama kısa sürünce önemsemedim ve kulak burun boğaza gittim gebelik daha çok tetikler dedi sadece suda buharlaşan vicks verdi. Arkdaşlarım fizyolojik serum önerdi doktoruma sorup aldım ilk başta damla olarak aldım faydasını görmedim fısfıs aldım daha iyi gibi geldi. Damla olanı şırınga ile çekip az miktarda sıkıyorum. Ama gün içinde çok tıkanıyor ve çok burnum akıyor veya biri tıkanıyor diğeri açılıyor. Artık çok yoruldum bu durum halsizlik yapıyor yoruyor beni arada baş ağrısı yapıyor lütfen yardımcı olur musunuz ve gebeyim o yüzden keskin bir ilaç veremiyorlar.