Bozan-02 Kuzular 6 haftalık 7 haftalık hamilelikte uyku pozisyonu yatış pozisyonu nasıl olmalı nasıl yatıyorsunuz 😩
Fulyaaa1 Bozan-02 yatış şeklinin doğrusunu soruyorsanız sağ ve sola yan olarak yatılma sırt ve yüz üstü önerilmiyor 🌸
Azizinannesi2 Bozan-02 Şu an istediğin şekilde yat karnın buyunce yatamayacaksin zaten 😂 olması gerekeni yukarda arkadaş yazmış
[silindi] Bozan-02 sırt üstü yatılmaz sağ tarafa da çok önerilmiyor en iyisi sol tarafa yatmak. İster istemez gece her pozisyona giriyorsun zaten ama kendine geldikçe sola dön
Fulyaaa1 Azizinannesi2 şimdiden Kendisini şartlamalı bence 20 haftalık oldım hala yüz üstü yatmak istiyorım uykuya zor dalıyorum 😂
Azizinannesi2 Fulyaaa1 Ben 23 e kadar yüz üstü yattim sonra yavaş yavaş alıştım 😂😂ama doğum yaptım hala sola yatıyorum 😂😂
Poyrazin_annesi 21 haftamdayım soluma yatamıyrm ya . Sola yatınca hem kalbıme bıcak saplanır gıbı agrı giriyo hemde karnıma
alyaninannesi2 Bozan-02 daha vaktin varken istediğin gibi yat. Sola yatmaktan sağ tarafım boşlukta kala kala hissetmiyorum artık sola da ağırlık biniyor diye mi yan tarafım ağrıyor. Valla öyle özledim ki dilediğin gibi uyumayı 🥺
Eusluu Bozan-02 6. Aya kadar istediğin şekilde yatabilirsin özellikle sormuştum doktora 6. Ayda artık yüz üstü yatmamalısın 7. Aydan sonra hem sırt üstü hem yüz üstü yatmamalısın yani şuan kendini kasacak bişey yok 🤷♀️
Aselinkooo Bozan-02 13 haftalığım yüzüstü sırt üstü sağ sol hertürlü yani 😄 göbek çıkınca zaten yatamıycaksın. Sola hep. Bu günlerimin tadını çıkarıyorum diyeyim. 20den sonra Genelde sol. Sağa da yatıyorum ama gece kalkıp farkwder sem sola tekrar dönerim öyle yani
Yagmurgel2020 Bozan-02 20 . Haftaya kadar istediğin gibi yat sonrasında ağırlıkla sola yatmaya başla 25 haftadan sonra sırt üstünü tamamen kaldır ama ara sıra sağa dönüp kısa süreli yatmakta problem olmaz 🙏🏼
Yagmurgel2020 Bozan-02 evet eğer yatmazsan çok iyi ama ben dayanamıyordum bazende uyku arasında bakıyorumki yatmışım 🤷🏼♀️ Tam yasak olma tarihini doktorum verdi zaten bebek izin vermiyo ona göre yatıyosun büyüyünce 😂
Sedarda Ya kizlar nasil yuz ustu yatiyorsunuz,benim en basindan beri yuz ustu yatinca kasiklarim aciyor,geriliyor,sanci yapiyor hic yatamiyorum yani🤔
Hayal_et07 Bozan-02 20. Haftalardan sonra çoğunluk sırtüstü öneriliyor ben ondan önce her pozisyonda yatıyordum 20’den sonra dikkat etmeye başladım. İlk haftalar kendinizi sola yatacağım ye şartlamayın zaten sonra sola yatmak zorunda kalacaksınız şimdiden solu felç etmeye gerek yok😅