Arkadaşlar 8 haftalık hamileyim. Lökosit değerim 48 çıktı. Doktoruma güvenmiyorum. İDrar kültürü istemedi. Yukarıdaki ilaçları kullan dedi. İdrar tahlilini bile istememişti ben gittim kendim verdim. Ancak sorum Erken haftalarda idrar yolu enfeksiyonu geçiren ve bu ilaçları kullanan var mı? Arama butonu olmadığı için bulamıyorum hiçbirşey. Sadece monurol şaseyi kullandım. Akıntım yok. Bebeğe zarar vermekten korkuyorum.