_anne_ sıkma tatlı canını cana geleceğine mala gelsin, başıma ne zaman maddi zararlı birşey gelse belki başka birşey olacaktı bu şekilde oldu der kendimi teselli ederim, bu devirde para zor kazanılıyor insanın ister istemez canı sıkılıyor ama değmez kaç defa arabayı sürtüp inme bile inmemişimdir olan oldu bozulan bozuluyor elden birşey gelmiyor üzülmene değmez değiştirmeyi denersin, tamire yollarsın, farklı marka alırsın çözülür güzelim hiç sıkma canını sağlık olsun yeter ki 🌸🌸🌸