Gece 3den beri ağrılarım vardı arkadaşlar saat 6gibi alt taraftan birşeyler aktığını hissettim ama kalkmadım hemen bi yarım saat sonra baktımki iç çamaşırım dolmuş kanla karışık akıntı su baya dolu pijamama vs geçmiş şimdi hastaneye gideceğim. Dualarınızı eksik etmeyin lütfen kolay doğum olsun