hilal1903 Merhaba kızlar. Ben bugün 6+5 haftalık gebeyim. Gebelikte uyku halinin olduğunu biliyordum zaten ama ben resmen günde 16 saat uyuduğum oluyor. Bu normal mi sizde durumlar nasıl ?
dml33 hilal1903 oluyo cnm çok normal bnm evde cocuk olmasa bnde uyurum öyle oturudugum yerde uyuyakaliyorm aksm 9da uyuyorm😂
Sumeyyebilgi hilal1903 canım bnde 6+4 üm ve evet çok normal hiç sorun etme dinlen bol bol ve yemene dikkat et 😘
Ysmnbarin hilal1903 ilk haftalarda uyku hali daha çok oluyor canım. Benim bi de aşırı bulantılarım olıyordu yataktan hiç kalkmıyordum 😄yatakla lavabo arasında geçiyordu hayatım 😄