cnmoglum_22 Memnun olanda var olmayan kavga edip sikayet edende var. Benim icin tam bir delidir o dr! Normal doğum için sizi parcalayabilebilir. Gorumcem dogum yapti eylulde bebek anne karninda kakasini yapmasina ragmen bunu gore gore normale zorladi bizim jsrarlarimizla sezeryana aldi ve biz kakasini yaptigini ondan degil hemsireden ogrendik. Emekli olmasi gereken dr bence. Eger kilo almaya meyilliyseniz asla gitmeyin cunku uslubu cok kotu sizi aglatadabilir. Dedigim gibi cok mutlu ayrilanda var hastanede kavga kiyamet sikayet edende.