Nişan gelmesi nasıl oluyor acaba normal akıntıdan farkı nedir ilk gebeliğim 33+6 olduk bugün. Ama erken Doğum riski var diye 2 gün hastanede kaldık açılma olmuş 1 cm şimdi durdurdular ama yine de herhangi bi durumda hemen hastaneye gel dediler. Bende bilmiyorum haliyle nasıl bişey nişan su gelmesi Doğum sancısı normal sancılardan ne farkı var