Mervedefne33 bence çocuğu kayınvalideniz için doğurmuyorsanız cinsiyeti ile ilgili laf sokmasına aldırış etmeyin , cinsiyeti sperm belirler bunu anlamayacak kadar cahilsede ki öyle gibi görüyorum bunun iiçinde mücadele etmeyin… diğer bir husus ise kızım olacak ilk haftalarımda gün içinde de çok kustum sabah akşam gece öğlen ikindin o çok fark etmiyor her gebelik farklı ve cinsiyetle değil çalışan hormonlarla alakalı… sağlıklıca gelsin yavrucak 💙♥️