Aysegul354 Haftadayiz belim kasiklarim karnim adet olucakmisim gibi ağrıyor normal midir ya gitsem mi doktora. Bebegimin hareketleri normal.
Havva-celik Aysegul354 benim de öyleydi direk doktoruma dedim normal dedi son aylarda olıyormuş ama çok şiddetliyse mutlaka gitmelisin
Sude-96 Aysegul354 İki gün önce üç kere aynı gün içinde benim de adet sancım oldu doktorum hemen bakmamız gerektiğini söyledi hastaneye çağırdı açıklığını olduğunu ve sancım olduğunu öğrendik bence sizde bir baktırmalısınız
esra7 Bende de olmuştu idrar yolu enfeksiyonu olduğumu öğrendim doktora gittiğimde antibiyotik başladılar
Aysegul354 esra7 kan ve idear testi verdim ptesi kontrolumuz var o zaman göstericem sonuclarimi inşaallah yoktur enfeksiyon