Elfcm https://resimyukle.io/g/SLYSGKeDWT Kizlar bunlar niye oluyor acil yardim çıldırmak üzereyim kan tahlili yapti doktorum temiz cikti gece 2 de ve simdi oldu tekrardan. Ondan once sadece kaşıntı mevcuttu uykumdan uyandırıyor resmen. Önce bir deli bir şekilde kaşıntı geliyor ve böyle kabarciklar olunca geçiyor. Kaşıntının yerini acı ve sızı aliyor. Egzama mi acaba diye düşünüyorum.
Mehtap38- Elfcm benım avuc ıclerımde olmuştu dr egzema dedı stresten olur dedı kortızonlu ılaclar ve krem verdı kullanıyodum meger hamıleymışım bu ılacları kullanırken.hapı bıraktım ama kreme devam ettım bu arada ayaklarımdada oldu.suan daha ıyı sadece cok kuruyor elım ayagım sureklı nemlı tutuyorum
Elfcm Ozlemflz Tahlillerde birsey çıkmıyor alerjik bunyen varsa birsey alerji yapmış olabilir dedi bünyem alerjik ama böylesini de ilk defa gördüm sıkıntı stres yaptim ondan mi bilemiyorum egzamaya da benziyor. Tek bildiğim çıldırmak üzereyim 😭Teşekkür ederim
Elfcm Ozlemflz Hamile olmasam bildiğim bir kac ilaclarim var benim de ama malesef kendi kafama göre iş yapmak istemiyorum 🙄
Gonul_enes Elfcm ben kedi sahiplendigimde benik boylr oldu ama bacak iclerimde ve boyle daginik degil topluca oldu, sanki sivrisinek isirmista kasimisimda kaabarmis gibiydi,ama asiriii buyuk buyuk, doktora gittim.alerji testi yapti
Elfcm Gonul_enes acaba disarida olmuş olabilir mi kedilerin gezdiği yerden falan bilemedim ki. Bebeklere birsey olmasında kaşıntı bir sekilde gecer
Gonul_enes Elfcm yok olmaz yaa bence uzun sureli birliktelik lazim, bebeklerinize bisey olmaz o alerji sizle alakali
Elfcm Mehtap38- Ayaklarimda topukta ve dış yaninda oluyor benimde ama bu kadar değil. Hamilelikten önce egzama yaşıyordum bende özellikle üzülüp stres yaptiysam o zaman çıkardı bu ara baya stres yaptim sanirim yine o yuzden çıkıyor benim de. Doktora gidicem pazartesi gunu ya da daha da siddetlenirse acile giderim artik. 5 saat arayla oluyor hic birsey yokken birden kasinip kabarıyor sonra 5 saat yine yok 🤦🏼♀️ ayni bu sekilde mi oluyordu sizinde görüntü falan ?
Elfcm incisu Yok gozukmedim teşekkür ederim 2 3 gundur sadece kaşıntı vardi dun geceden beri bu sekilde kabariyor. Sadece kaşıntı olduğu için kolestaz dan şüphelendi doktorum o da temi cikti dün cok şükür
Mehtap38- Elfcm Aynen oyleydı dayanamıyodum artık sızlamasına.avuc ıclerımı ve ayak kenarlarımı sarmıstı.bı sure sonra sönuyor tekrar bıda cıkıyordu.egzema eldıvenı aldım kremı boca edıp elıme eldıven gıyıp yattım zamanla söndü.aloe vera ıyı gelıyor dedıler ama hıc denemedım
Elfcm incisu Bugun icin özele gidicektim ama cildiye doktoru yokmuş acilden de bakarlar mi bilemedim Boyle devam ederse pazartesi gidicem artık
Kamusbuglem Elfcm benımde öyle oluyor cok soguk bişeye dokunduğum zaman ağır bişey tasıdıgım zaman hemen kasınıp kabarıyor kap dolasım bozukluğu ile ilgili olabilir eczacı öyle demişti bana ritm bozuklugum var cnku üstüne cok düşmedim arada olur
Elfcm Kamusbuglem sizin dediğiniz soğuk kismi kışin sicak soğuk degisiminde oluyor benim bacaklarimda soğuk Alerjisi doye geçiyor o da 😊
EsraTncl Elfcm hamilelikte bu tarz şikayetler oluyor aynısını bende yaşıyorum kaşıntı doktorum hamilelik döneminde bunlar normal dedi sadece baharatlı ve acıdan uzak dur dedi hamilelik bitince geçecek hepsi inşallah geçmiş olsun 🙏