Yesimiko- Kızlar bugün 9. Gün . Dikiş yerlerimde 3 gündür kaşıntı ve aşırı kötü koku var. Hafif sarımsı leke var sildikçe. Ne yapmam gerekiyor korkuyorum? Kokunun terlediği için olduğunu düşünüyorum ama bilmiyorum
busra1997alpaslan2021 Yesimiko- oyyyy bnde bugün sezeyan oldum çok korkuyorum duş aldin mi 15 gun yikanmicam bn
Dnacar83 Yesimiko- sislik varmi aynadan bak bende sislik oldu hemen dr a gorun ibtaap olursa kotu bide dk basi pansuman yap yoksa intaap olur ben bebekden kendime vakit bulamadigim icin gunde 1 defa yapiyordum intaap kapdim ama hemen antibiyotikle gecdi cok sukur ki
Gulserenkvk Yesimiko- iltihap olmuş doktora gidersen krem verir bide günde 2 3 kez baticon ile temizlemeni ister geç kalma ilk başlarda öyle olup sonra şişmeye başlıyor orası ve pembe iz kalır benim öyle oldu şu an orası çukur ve pembe hala diğer tarafları beyazladı orası öyle kaldı
Mavi34 busra1997alpaslan2021 benim 3.gunum hergun dış al dedidoktorum alıyorum bende. Dikiş üstünde şu geçirmez bant var
Dnacar83 busra1997alpaslan2021 banyo yaparsan daha hizli iyilesme olduguni goreceksin iyice kurula o kismi pansumanini yap hic bisey olmuyor daha hizli toparlaniyorsun
Yesimiko- Hafissee ama şişme kızarma vs olmadı ki bu arada sezeryandan sonra kan sulandırıcı kullandınız mı?
dml33 Hafissee şu geçirmez bant oluo zaten 3 gün durmustu bende hemen dus almistm ertesi gün batikonla hergun pansman yapmistk doktor solemisti zaten 10. Gun kontrolde devam et demişti doktor bin süre daha yaptm pansuman hiç sorun olmadi cnm
Gonul_enes Dnacar83 benimde sezeryan dikis ustunde bi parmak kalinliginda ve uzunlugunda sislik olusmisti, doktoruk ödem demisti zaanla gecer demisti,
Dnacar83 Yesimiko- tentiriyot ( batikon yani ) pamuk bide bi yere deymesin diye gazli bez pansuman yapmadan olir mu devlete mi gittiniz
Dnacar83 Yesimiko- bebegimede hic bisey vermemislerdi bebekdede intaap olusuyordu dr onada batikonla silmemi soyledi
Bademcim busra1997alpaslan2021 Neden 15 gün 😳😳 ben haftada 2 kere duş aldım bant var zaten hatta dogumdan cıktım hastanr odamda duş aldım. Kendi kokuma dayanamadım çünkü :) doktorunuz mu dedi 15 gün alma diye?
Gulserenkvk Gulserenkvk bide müsait oldukça yaranın üstünü aç hava alsın demiştiler bana. Kimse söylemedi meğer terlememesi gerekiyormuş oranın ben hep oturarak bebek emzirdim o yüzden oldu sonra yatarak emzirmeye başladım toparlandı hemen çok şükür ama bildiğin su gibi iltihap akıyordu
Dnacar83 Gulserenkvk ya benim sezeryan yerimi acik birakdilardi iyilesmesi hizli olur dedilerdi hastaneden cikarken acdilardi yarami
Bademcim busra1997alpaslan2021 ama yine de doktorunuza bir sorun bence çünkü sezaryen doğumda suyun zarar vereceğini duymadım. Aksine temiz kalmalı orası sürekli.
Gulserenkvk Dnacar83 benimkini kapalı gönderdiler ama eve çıkınca açabilirsin demişlerdi duşta kapatıyordum sadece. Aslında su değmeside sorun değil çok uzun süre suya maruz kalmayacak tabiki ama önemli olan hep kuru kalması ve arada hava alması