Ebusss1 Hastaneye gitme gerçekten iyice artsın sancin hatta kalk ılık duş al squat falan yap sancinla birlikte acilman ilerlesin belki bende direk hastaneye gitmeseydim açılma ilerlerdi doğumhaneye aldılar beni yattığım için ilerleme olmadı birde oranın psikolojisi heyecanı derken korkudan gitti sancılar çok strese girdim orda yerinden kaldirmiyorlar nstde bağlı kalıyorsun, suyun nişanın gelmediyse kesinlikle sancıların artmadan gitme