Babyiveannesi Yok canım girmez arkadaşım 40 haftalık doğum yaptı 2600 Gram doğdu bebiş gelişim geriliği falan vardı bebekte kilosu 2 hafta geriden geliyor demişler doğduğunda solunumunda vs bir problem olmayınca kuveze almıyorlar, zaten neredeyse haftasını tamamlamış sizinkisi de kilosu da zayıf değil zaten normal ortalamada içinizi ferah tutun iyi düşünün