Merhaba arkadaşlar sezeryan günü aldık normal doğum günümüz 9 Aralığı gösteriyor ( bebekten kaynaklı değil benim sağlık sorunlarımdan dolayı sezeryan kararı baştan belliydi ) doktorum 39+1 yani 3 aralıkta önerdi 39 da sezeryan olan var mı bir kaç gün daha beklemek gerekir mi fikirlerinizi almak istiyorum