Arkadaşlar 37+4 haftayım ilk kez çatı muayenesi yapıldı ve yapıldıktan sonra ağrım var ara ara geliyor gidiyor. Aralıklı saatlerle 2 günlük ped dolacak şekilde pembemsi bir kanama oldu. Sizde doğumu tetiklemiş olabilir mi? Doktorum Kanama olur demişti ama bu ağrı nedir 🥴🥴