Selam kızlar. 40 yaş tüp bebek gebeliği benimki ve baştan beri her risk düşük tehlikesi vs her zorluğu yaşadım hep korkuyla geçirdim hamileliğini. Bu süreçte kimseden yardım destek yoktu tüm.o riskli süreçte her işimi yaptım hergun.hastanelere tek gidip geldim. 26.haftadan itibaren gebelik zehirlenmesi baslamisti. 13 gün hastanede yatmış sonrası günaşırı nst ve ultrason takibiyle çıkmıştım. Salı ve çarşamba ilaca rağmen 16 civarı olan tansiyondan oturu perinatolog görecek dediler. Oda bakınca bebeğe giden kan akımı kritik seviyede bebeğin kalp atışları düzensiz hemen doğuma alıyorum seni dedi 36+0 dayım açılma vs yok devlette olunca normal doğum başlatacağız dedi. Ben korktum saatlerce sancı vs tansiyonum daha kötü olacak diye ıyce stres oldum 18e çıktı tansiyon. Doktorun ısrarı üzerine imza verip kabul etmeden ordan ayrıldım. Hayatî riskim çok yüksekmiş diye acilen en yakın ozel hastaneye ilk defa bilmediğim bir doktora gittim. Aynı şeyler söylendi ve hemen sezeryanla alalım her an felç kalp durması nobet olabilir dedi. Yemek yediğim.icin genel anestezi alamadım. Korkutan titreyerek 22 ye çıkan tansiyonla ameliyathanede epidural anestezi verildi. Korktuğum kadar acı vs olmadı kolaymış anestezi ve sonrası süreç. Belden iğne olunca 5 dk içinde kesildi bebek çıkarıldı ve oğlumu gördüm hemen silip temizleyip yanima getirdiler öptüm.kokladim. anlatamayacağım kadar güzel bir andı. Sonrası kan sulandırıcı kullandigim için yoğun kanama oldu ve dikmek kapatmak süreci baya bir uzun sürdü hic acı hissetmedim ama zamanda geçmek bilmedi. Sadece bebeği alırken içimden birşey çekildiğini hissettim onun dışında o kesme dikme anlarında en ufak bir acı yoktu. Ilk gece bacaklar hep uyuşuktu ve ben çok mutluydum çünkü 36 haftalık zorlu yolculuğum sonunda minnacık pamuk oğluma sağlıkla kavuşmuştum. Ama ilerleyen saatlerde.malesef oğlumda emme refleksi gelişmemiş beslenemedi kan şekeri dustu ve bebek yoğun bakıma alındı. 3 gün bana da gebelik zehirlenmesi acısından ilaç serum verildi. Ben bugün taburcu oldum. Minik.oglumu orda yoğun bakımda bırakıp gelmek çok zor oldu. Aşırı duygusalım bugün hep ağlıyorum. Insallah yavrumda kısa zamanda gelisir ve kucagina alırım. Hepiniz sağlıkla kavuşun yavrulariniza inşallah bizede dua edin 🌺