_ipekkkkk 25+0 olduk 1.kac hafta önce den beri yan yatınca kasılıyor gevşiyor oluyor risklimidir🤷♀️ sadece yan yatınca oluyor neden bilmiyorum Erken doğum riskim yok şükür ama neden böyle oluyor bilen var mı 🥺
2melek_annesiii _ipekkkkk bende 24 haftamdayım 3 gündür yan yatında çok hareket ediyor sanki çıkacak gibi allah korusun bu dönemde büyüme atagı geciyorlarmış o yüzden oluyormuş bunlar
Gizemgect _ipekkkkk 24 haftada başladı benimde erken doğum riskiniz yoksa doktorum yalancı sancı demişti bu haftalarda başlıyormuş
MslAknn _ipekkkkk bende 26 yımmyan yatınca resmen oynuyor ıcerde hıc durmadan sonra obur tarafıma yatıyorum duzelıyor canım
_ipekkkkk 2melek_annesiii Yaaa öylemiymiş hiç sormadım daha doktora Yeterki büyüsün canım 😊 bişey olmasın da
_ipekkkkk Gizemgect Yaaaaa erken doğum mu yok çok şükür ama belli de olmaz herhalde birdakine soraym doktora bakalm nediyecek 🤷♀️😟