demethanim betulyc çok iyi bir doktor , sakin sakin konuşması beni çok mutlu ediyor ☺️ doğum ücreti konusunda hasta birimi ile görüşmüştük hoca ile konuşmadık. Hasta birimiyle tekrar konuşacağız o zaman yine yazarım 👍🏻☺️
metehaninannesiii Edaeymen memorial ülkü aksoy gitmistim doğumum onda oldu muayene ucreti 280 tl normalde biz 213 verdik dogum ucreti de paket seklinde hersey dahil 8000 tl biz 7000 tl olduk
Ozge2805 Kubra5538 ben ocaktan beri gidiyorum o hastaneye ve ilk 7 bindi eylülde fiyatlar güncelleniyor dün görüştük 9 bin dediler ama işleme 7 binden alınacak çünkü ilk konuşmam öyle bence herkese farklı söylüyorlar 🙄 8 binden düşmüşler size de
yasemiinorhn Edaeymen Burdayıımm 🖐🏻 System hastanesine gidiyorum 140 lira muayene ücreti Hümeyra hanıma gidiyorum inşallah doğumu da orda yapacağım
Kubra5538 Ozge2805 bana da 7bindi ama yeni gelen zamla 8bin oldu dediler tekrar 9 bin olmuş mudur bilemiyorum dediğim gibi 3 4 hafta oldu ben soralı
Ozge2805 Kubra5538 yok yok arka arkaya zam gelmez onlar gelişi güzel tutturabilene kakalıyorlar ben kabul etmedim mesela 9 bin dediler ne 9 bini dedim ocaktan beri geliyorum . 7 bin diye aradınız her seferinde dedim a öylemi size öyle işlemden koyalım dediler bana dün 9 bin demişlerdi
yasemiinorhn gokcekilic eveett çok memnunum ☺️ Bi sorun Bi sıkıntı olduğu zaman ne zaman istersem mesaj atıyorum anında dönüşte yapıyor sağolsun