Ağustos ayında dış gebelikten dolayı laparaskopi oldum sağ tüpüm alındı ilk adetimi ameliyattan on gün falan sonra olmuştum ikinci adetimi de zamanından erken oldum bir sonraki adetimi 40 gün geçti hala olmadım bu şekilde düzensizlik yaşayan oldu mu nasıl bir yol izlediniz ??