Doganmerve06 Merhaba ben 8haftalığım aşırı mide bulantısı istifra yaşıyorum sizde durumlar neler hangi yöntemleri deniyor veya hangi ilaçları kullanıyor sunuz ? 🥰🤰
canand24 Doganmerve06 Başlarda bana da doktorum vermisti tavsiye ederim normal hayata dönmemizi sağlıyor resmen 🤭 doktorunuz da onerdiyse kullanın
Nazlii__ Doganmerve06 6. Haftamdan beri prilam kullanıyorum 12 haftalık olduk hala devam Gece yatmadan önce iki adet içiyorum gün boyu rahatım akşama etkisi kalmıyor gündüzde alabileceğimi söyledi doktorum ama çok uyku yapıyor gündüz kullanmaya karşıyım
Mugomugo Doganmerve06 ilk gebelikte doğum yapana kadar kullandım 2. Ye hamileyim yine kullanıyorum onsuz bı gün asla dusunemiyorum 😔
Aslylmz Benimde o haftalarda baslamıstı cok kötüydüm 13 üncü haftaya kadar ciddi anlamda sürdü suan 20 deyim doktorum hala her ihtimale karsı yazıyor bittikçe bende bulantım oldukca alıyorum ama büyük destek
Naazli Doganmerve06 bende 7+4 üm. Bende de var mide bulantısı. Çıkaramıyorumda sadece öyle bulanıyo. Doktoruma sordum normal dedi ilaç vermedi. Bu ilaç olaylarına biraz karşı biri. Şimdilik sadece kraker yiyerek geçiyor başka birşeyi yeme düşüncesi bile midemi bulandırıyo
yildizk Ben 10 haftalık hamileyim. 6-7. haftada başladı mide bulantıları hala devam ediyor :/ ilaç etki ediyor ama 100% iyi geliyor diyemem, yani şahsen bana 😬 çok uyku yapıyor ve mide bulantılarımı sadece azaltıyor ama ona da şükür tabi❤️
Crnnn7 Doganmerve06 mükemmel o ilaç doktorum önerdi o kadar dua ettim ki kadın kurtardı beni resmen. Ama şuan 18’im bitti bulantılarım baya bir aydır falan kullanmıyorum 👍🏻
Afide__ Doganmerve06 ilk başlarda bende kullandım 1 gün kusmamı engellediyse 2.gün ilacı almama rağmen kusuyordum bende yeteri kadar etki etmedi prillam. bu 2. Gebeliğimde şuan 36 haftadayım hâlâ içiyorum mide bulantı ilacını son çarem (zaferim diyorum artık)😁Zofer isimli ilaç oldu 4 ayımdan itibaren hayatımı günlerimi kurtardı bunun sayesinde yemek yiyebildim yiyorum çok şükür 🖐
2melek_annesiii Doganmerve06 bana doktorum 16haftadan sonra geçmeyen bulantı için verdi ama pek işe yaramadı bende
edasahbazsahin O ilaç sayesinde orucumu tuttum ve normal hayatıma bir nebze dönebildim 😂 37. Haftaya kadar da kullandım. Bitti yazdırmak istemedim hala oluyor bulantılarım ama eskisi kadar güçlü değil. 38+2
Doganmerve06 Hepinize çok teşekkür ederim ,hepimiz mükemmel anneler olacağız Rabbim evlatlarımızı kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🥰🥰🤰🤰
ikizlerin_annesi__ Doganmerve06 bana ilk gittiğim Doktor vermişti çok da işe yarıyordu fakat daha sonra başka bir gittiğim doktor mide bulantısı için ilaç kullanmam önermedi bunun yerine zencefil ve karanfil suya koyup için daha sağlıklı doğal yöntemlerle geçirmeye çalışın dedi